+ 521 / 760 / About the project / Contact / News / Archive / Discuss / Online Courses / Sponsors

How overstated if the assessment of all of the rights to Pankrat-11 £ 3.5 million?

Give your opinion!

Search

"Necrophiliac the graphomania or glossy necrophilia?"

"Karl Marx. Child killer, but not the misanthrope"

"Virtual nettle super ladies in muslin"

"The sexual revolution Friedrich Engels"!!!

New paragraphs, in a network the book "Philosophy playability"!

Click - this is the work that creates the goods. Suppose that a click is work, paid in advance from the sales price of the goods. It would seem common place. What's new?

And now, let's consider, it would seem, the same General place, but with a question mark.

What product is created by clicking? Of the sales price of any of the goods in advance is paid for a click? The answers to these pressing issues of our time, we find only in the revolutionary teaching of the error.

Once you have this physical labor. Listing, analysis, decision making, calculation of possible consequences and the choice is intellectual work. The game is intellectual work.

At first glance it may seem that the difference between click the Creator of the game and click gamer is unearned, unproductive character of the latter. This is not the case. Click gamer does not produce a new game. And in General, something for sale. But click gamer produces errors, thereby increasing the playability. And here - in the middle of a conversation about a clique - we must develop our attitude to the phenomenon of the error.

Once you have this new production relations. Click produces. What? What product? At first glance, it might seem that a click increases code. It is important for us that a click is a means of production-reproduction of virtual reality. Which will discuss in the next Chapter. Which will discuss in the next Chapter in the book "Philosophy playability".

Netopedia

Фото с ЖЖ-блога zashtopik.livejournal.com. Про Заштопик читайте фельетон Режиссура выживания на сайте polygamist.narod.ru

"Filosofia pelattavuuden"

Uusi kohta, verkko kirja "Filosofian pelattavuuden"!

Napsauta - tämä on työtä, joka luo tavaroita. Oletetaan, että sitten on työtä, maksettu ennakkoon myynnistä tavaroiden hinta. Näyttäisi siltä, yhteinen paikka. Mikä on uutta?

Ja nyt, katsotaanpa, ilmeisesti sama Yleinen paikka, mutta kysymysmerkki.

Mikä tuote on luotu napsauttamalla? Myynti hinta on jokin tavara etukäteen maksetaan sitten? Vastaukset näihin painamalla kysymyksiä meidän aikaa, löydämme vain vallankumouksellinen opetus virhe.

Kun sinulla on tämä fyysinen työ. Listalle, analyysi -, päätöksenteko -, laskenta mahdollisia seurauksia ja valinta on henkistä työtä. Peli on henkistä työtä.

Ensi silmäyksellä saattaa näyttää siltä, että ero napsauta Luoja peli ja valitse gamer on unearned, ankeaa merkki jälkimmäisen. Tämä ei ole kyse. Valitse gamer ei tuota uuden pelin. Ja Yleensä jotain myyntiin. Mutta valitse gamer tuottaa virheitä, mikä lisää pelattavuutta. Ja täällä - keskellä keskustelua a klikki - meidän täytyy kehittää meidän asenne ilmiö virhe.

Kun sinulla on tämä uusi tuotanto suhteita. Valitse tuottaa. Mitä? Mikä tuote? Ensi silmäyksellä saattaa tuntua, että napsauta lisää-koodi. Meille on tärkeää, että sitten on keino tuotanto-tallenteiden virtual reality. Joka käsitellään seuraavassa Luvussa.

Tuotantoprosessissa ei ole aloitettu ennen kuin ensimmäisellä klikkauksella. Mutta tuotantoa sellaisenaan, yleisin tuotanto ei ole missään tapauksessa ei voi vähentää valitsemalla. Napsauta tärkeitä aiheita, jotka tulivat ennen sitä ja olla sen seuraus.

Klikkaa osoittaa läsnäolo tarkoitus, päätös ja usko attainability tavoitteet saavutetaan järjestelmän virtual reality.

Kautta, valitse pelattavuus muuttui virtual reality.

Kun sinulla on tämä uusi tuotanto suhteita. Valitse tuottaa. Mitä? Mikä tuote? Ensi silmäyksellä saattaa tuntua, että napsauta lisää-koodi. Meille on tärkeää, että sitten on keino tuotanto-tallenteiden virtual reality. Joka käsitellään seuraavassa Luvussa.

Valitse tuottaa virtual reality. Kiitos klikkaamalla virtuaalinen todellisuus tulee hyödyke. Tavaroiden myyntiin. Kysyntä hyvä. Tuotteen aikamme. Ajatus interconnectedness klikit ja virtual reality tulemme huomiota siihen, pelattavuus. Valitse edellyttää pelattavuus. Virtual reality edellyttää pelattavuus. Tämä riittää edelleen vakava keskustelu. (Anatoli Yurkin)

Pelattavuuden on edellytys voiton korttipelit (pokeri, mutta monet rahapelit - Biljardi-ja jnc.) on peritty työntekijän tietokoneen näppäimistö. Se on merkittävää, että kun puhuu keskenään merkkiä Second Life taivutettu pitämällä kädet eteensä ja wiggling teidän olematon näppäimistö. Ongelma on akuutti siinä määrin, että se olisi keskustella pelattavuus on virtuaalinen hahmo.

Näen suora yhteys osallistuminen Sid Meier luomisessa spy game (peli noin vakoojia) ja palo-2006. 16 on määräaika vindictive turvallisuuspalvelut.

Sid Meier ' s Peitellyn Toiminta (1990) todisti vakavuutta pitkittynyt kriisi teollisuuden electronic entertainment. Tämä kriisi alkoi tammikuussa 1983 kanssa vajaatoiminta miljoonaa euroa ostajat peli ET Extra-Terrestrial. Vuoden kuluttua, Sid Meier ' s Civilization (1991) merkitty kriisistä alalla.

Osa markkinointia charmia Sid Meier ' s Civilization, koska kuva-peli, jossa - huomiota - kaikki kiinteät. Vuotta myöhemmin muodostunut kuva odotettavissa hyvä peli, pysty korjaamaan sitä parempi. Uusi alalaji, uusi-pelimekaniikat, uuden pelin, uusia hahmoja - kaikki tämä varmistaa asteittaista kehittymistä vähintään kymmenen vuotta...

Yli 730 edellä verkkoon kirjan "Filosofian pelattavuuden" (2003-2014), omistettu ongelmia tulla operaattorin sivilisaation!

Oletetaan, että markkinat vapautetaan kahden tietokoneen pelejä. Oston jälkeen ensimmäisen pelin, pelaaja tekee 10,000 klikkauksia. Sitten menettää edun tuotteen. Toinen peli vaatii 20,000 klikkauksia.

Ei tämä merkitse sitä, että toinen peli on pelin ensimmäisestä 2 kertaa?

Kyllä ja ei. Oletetaan, että ensimmäinen peli oli pelin tietosanakirja, jossa pelaaja on viettänyt 500 klikkausta. Niin mitä?..

Pääoman kansa on pelattavuuden työntekijöiden ja kuluttajien, yhdessä pelattavuuden tavaroita. Niin, voi olla eri kansa, kansakunta, jossa työnjako. Yksi kansakunta voi ylpeillä pelattavuus työntekijöiden ja kuluttajien, yhdessä pelattavuuden kansallisia tuotteita.

Muu kansa tulee olla tiedossa vain pelattavaa työntekijät (kuten tänään Intia - kooderit ja ohjelmoijat) ilman, että raaka-aineiden tuotanto.

Kolmas kansa saa käyttää ansaita rahaa myymällä pelattavaa tuotteen ilman niiden kansallisten työntekijöiden ja hyödyntäminen kävijöitä.

Neljäs kansakunta tuottaa tavaroita ja ei ole työntekijöitä, mutta se on kuluttajia, joilla on korkea pelattavuus. Nyt, tämä on kansakunnan pelaajat eivät katso vajavaisia ihmisiä. Ottaa minkäänlaista pelattavuus, kuluttajat, joilla on korkea pelattavuus, kansa voisi sovi globalisaation prosesseja.

Sillä pelattavuus (jokin osa kansakunnan ja kansallisen tuote) on sairaus, yhdenvertaisen osallistumisen tärkeimmät prosessit nykyaikaa. Ulkopuolella julkisen elämän jäävät ne kansat, jotka eivät ole, eikä pelattavuus työntekijöiden tai pelattavuuden kuluttajat (pelaajat)tai pelattavuuden tavaroita. Mitä kauemmin ja enemmän itsepintaisesti ihmiset kiinni perinteistä teoriaa, sitä suurempi tulee olla luettelo tällaisista kansojen, ilman oikeaa tulevaisuutta.

Kolme kertaa oikealle, niille, jotka puhuvat liikkumisen helppous raha-pääoman. Pääoma on helposti ylittää valtion rajan, ja voi lyhyessä ajassa muuttua sijainti. Koska ei ole olemassa keinoja ohjaus pelattavuus.

Mutta cosmopolitan ei saisi olla liian optimistinen tapoja houkutella ja hyödyllisyyden media pelattavuus. Pääoman kansa on pelattavuuden kanssa merkkejä kansalaisuus. Rahaa käytetään houkutella ulkomaisia osaajia appats vain, jos kävijät voivat osallistua luomiseen (1) kansallisten tuotteen tai kasvaa pelattavaa tuottaminen kuntalaisille...

Online-kirja Anatoli Yurkin "Filosofian pelattavuuden".

Read more in English

Read more in Russian

Reading and costs:

€3.500.000

€1.000.000

€500.000

€200.000

€100.000

€90.000

€75.000

€70.000

€60.000

€30.000

€20.000

€15.000

€10.000

€5.000

€4.700

€4.500

€1.000

€500

€200

€100

€50

€10

€1

€0.5


Anatoly Yurkin. Letters playfully

Allison-Carroll-Picture-001.jpg

Skylab drowned with aliens!

The U.S. space station "Skylab" (from the English Skylab, ie, sky laboratory — "heavenly laboratory") was launched into orbit 14.05.1973. It was designed for long-haul flight in Earth orbit. The development program "Skylab" was one of the most expensive events for the United States. Huge sums of money have been spent on the station with the capacity of more than 340 dwelling units square. meters and with the presence of in-orbit payload of 10.3 tonnes. In 1973-74. 3 visited the station crew of astronauts (of 9 persons). The maximum duration of the flight, "Skylab" was negligible 84 days.
Why have flooded the station after it was visited by only 3 crew? 11.07.1979 "Skylab" descended from orbit, entered the dense layers of the atmosphere and burned. The station ceased to exist without any clear explanation from the U.S. government and NASA.
In the newspaper "Prophecy and sensations" ("Skylab" flooded by aliens? ", N336, August 1998) were placed materials journalistic investigation, according to which" Skylab "was first captured by the pilots of UFOs, and then deliberately flooded with two aliens, for some unknown reason, do not had time to leave the station to the attention of orbit! officials, if not yet confirmed our long-held version, it sounded new life issues (for details see the forum "As our kosmolohov" shod "with the Skylab" to: "The Americans on the moon — or were not? "- balancer.ru / forum /).

Author: Anatoly Yurkin
In the history of the near-Earth space scenes is waiting for clues

fixed address - http://survincity.com/2013/05/skylab-drowned-with-aliens/

8 August. Karl Marx was the first postmodernist. Friedrich Engels was disarmed by the innovation of a postmodernist Marx. Marx was the first. And therefore against his text charm no antidote.

Karl Marx was a post-modernist level of James Joyce. "Capital" of Marx was preceded by "Ulysses" James Joyce.

August 6, Wednesday. Once you have this new production relations. Click produces. What? What product? At first glance, it might seem that a click increases code. It is important for us that a click is a means of production-reproduction of virtual reality. Which will discuss in the next Chapter in the book "Philosophy playability".

Click produces virtual reality. Thanks clicking virtual reality becomes a commodity. Goods for sale. Demand good. The product of our time. The idea of interconnectedness cliques and virtual reality we come due attention to playability. Click requires playability. Virtual reality requires playability. This is enough for further serious conversation. (Anatoly Yurkin)

4 August, Monday. The playability is the condition of victory in card games (poker, but in many gambling - in Billiards and etc.) is inherited by the employee for a computer keyboard. It is significant that when talking among themselves characters Second Life bent holding hands in front of him and wiggling your non-existent keyboard. The problem is acute to such an extent, that it would discuss the playability is a virtual character. From the online book by Anatoly Yurkin "Philosophy playability".

3 August. Newspaper "Prophecy and sensations" expresses condolences to the artist-monumentalist Ivan Nesvetailo in connection with the tragic death of a relative.

2 August, Saturday. More than 760 paragraphs network in the book "Philosophy playability" (2003-2014), devoted to the problems of becoming of the operator civilization!

1 August, Friday. On the territory of the former USSR PC-game Sid Meier's Civilization (1991) came in 1992. It is impossible to give exact figures because of the fact that the game was distributed in illegal ways unlicensed copy.

31 July, Thursday. Second life is not improved version of the social life, but simplified model of the household routine. (Anatoly Yurkin)

31 July, Thursday. Second life is not improved version of the social life, but simplified model of the household routine. (Anatoly Yurkin)

31 July, Thursday. The merit of the company Telstar was the fact that much of the triangular the joystick was ahead of its time. (Anatoly Yurkin)

July 30, Wednesday. In Second Life come from Doom. (Anatoly Yurkin)

July 30, Wednesday. How many of us were not scared by the threats VR, we must admit that VR is nothing more than a reflection of the game of reality. Harm will bring the VR, where's the reality will be realized with distortion. Without regard man as operator errors. (Anatoly Yurkin)

28 July, Monday. Conditional line divided the markets when the physical action of the employee has been reduced to clicking on the remote control, the computer keyboard or buttons and communication device.

July 25, Friday. Virtual reality th world is the playability, the realized program code. (Anatoly Yurkin)

July 24, Thursday. Playability is the capital of our time. (Anatoly Yurkin)

July 23. In our time the playability is intellectual capital. (Anatoly Yurkin)

July 17, Thursday. Sensation is a reason to change the view of the structure of the world. (Anatoly Yurkin)

Sensation is a reason to change the world? (Anatoly Yurkin)

July 16, Wednesday. The disparity comes from the Mormon environment Nolan Bushnell from its predecessors was the fact that the seller of the game Pong created... the gaming community. Nolan Bushnell created the mass consumer, who was a little marketed Grand Track, Space Race or Touch Me. Nolan Bushnell taught gaming community is waiting commodity novelties. (Letters playfully)

July 15. A lie is the truth in a state of reversible process. (Anatoly Yurkin)

July 14, mon. The cache is a primary sexual organs market. (Anatoly Yurkin)

July 13. "Rainbow aftereffect" (2014)

July 11. If we live during the "years after the Gotcha", then perhaps the time has come to discuss the heuristic possibilities of in-game encyclopedia? (Letters playfully)

July 10. Will never happen overproduction of errors. (Anatoly Yurkin)

July 9. Click is a muscular movement, demanding choice and form an indivisible unit's (operator's) time. (Anatoly Yurkin)

July 8. Today the work is the ability of information to make the content. (Anatoly Yurkin)

July 7. "Resident of Kustanai Mikhail Bakhtin and Pankrat-11".

July 4. In Letters playfully first infographics in-game encyclopedia was considered as communication, as social technology.

July 3. But there are products that dialog box performs's function (and more)!

Introduction to Philosophy playability

Letters playfully

In 1973 the company Atari cheerful guys - getting out of the barrels with warm water and half naked girls, - created the first arcade game in the genre "labyrinth". It was the Gotcha. What is interesting about the Gotcha?

What is interesting about the Gotcha decades later?

It was a game, info graphics which could be seen a clear reference to... meander.

What is a newspaper sensation
and how is it different from a scandal? (1998)

What is a newspaper sensation? The message containing an unexpected information. The sudden news. New knowledge. Information about the main event of the month of the year, decades or centuries. Why can it oppose the scandal and the comic?

Best newspaper sensation addressed in the future. This Cesaria is the norm of the future in relation to the events and phenomena of the present day. The old Testament prophets would be a good newspaper. The prophecy - exemplary Cesaria. What is different sensation from a scandal? Real sensation always attacks ideological fundamentals of the reader. Readers are given a choice between old and new. He perebiraetsya. Author sensation is entitled to change the picture of the world. Nothing sensation, the Creator of which took without attempting to convince the average man in the falsity of the traditional views on the world. There are Newspapers, which, by not providing sensations, exploiting the category "sensation" at the conveying of the scandalous material.

Newspaper sensation is a direct evidence of the geniuses in society. The genius and the ordinary people like to read them. They reconcile inhabitant with geniuses.

What is an Internet sensation? It's not there! The Internet kills the spirit and the flesh newspaper sensation. Newspapers will remain with mankind, whatever heights not reached a computer network.

In the morning Everyman opens a newspaper with a secret hope to meet a sensation.

If they do not, or if the reader has no need of a new perspective on the world, then there is no potency of intellectual freedom. I see when theocracy, totalitarianism and obshestve consumption. Religious dogmatism does not tolerate any manifestations of genius.

And in society "Kus-Kus" man in the street and would be happy to buy a room with a newspaper sensation, Yes, with her head tied up in the maelstrom homosexual-secular and criminal scandals.

In publishing freedom genius (first of all, a brilliant reader newspaper of the news is only through the phenomenon of newspaper sensation.

Theory newspaper sensation is a private demonstration of genius. It is being written before our eyes. Shell simple thoughts hidden methodological kernel. Tactics newspaper sensation is the strategy of intellectual freedom!

Серб Брайович
на Плехановских чтениях


Плехановские чтения совпали с визитом четы Рейганов в Ленинград.

Первые Плехановские чтения:
30.05-31.05.88

  С.М.Брайович. Философия и политика у Г. В. Плеханова.

Остальные доклады:

  Малинин В. А. История общественной мысли как комплексное знание; Конкин М. В. Г. В. Плеханов - первый историк марксизма как целостного учения; Пинегин И. В. Использование Г. В. Плехановым марксистской методологической концепции в конкретном анализе историко-философского процесса; Цамутали А. Н. "История русской общественной мысли" Г. В. Плеханова и ее место в русской историографии начала ХХ века; Захара И. С. Стефан Яворский и Феофан Прокопович в оценке Г. В. Плеханова; Мицуров В. В. Советская историческая литература 1960-х годов - середины 1980-х годов о группе "Освобождение труда"; Аркушенко Т. А., Филимонова Т. И. Актуальные проблемы изучения литературного наследия и деятельности Г. В. Плеханова; Волк С. С. Плеханов и социалистическая мысль России в XIX веке; Балуев Б. П. Г. В. Плеханов о роли интеллигенции в русском освободительном движении в конце XIX - начале ХХ веков; Курбатова И. Н. Программа и тактика партии социалистов-революционеров в произведениях Г. В. Плеханова; Скворцова Л. А. Последнее литературно-критическое выступление Г. В. Плеханова: (К истории полемики вокруг романа В. Ропшина "То, чего не было"); Ревякина И. А. Участие Г. В. Плеханова в "Истории русской литературы XIX века": (Издание Товарищества "Мир"); Суслова В. М. Роль группы "Освобождение труда" в пропагандистской деятельности петербургского "Союза борьбы за освобождение рабочего класса"; Гальперин Э. Ю. Марксистский сборник "Работник"; Грыцак Л. И. Восточногалицийские реминисценции в общественно-политической деятельности и творческом наследии Г. В. Плеханова; Мурашов Л. Г. Идейно-политическая позиция Г. В. Плеханова и организации "Единство" в вопросе о власти в дни Октября.

Источник: Плехановские чтения: 30.05-31.05.88: Тез. докл.- Л., 1988.- 65 с.- 70 экз.

Вторые Плехановские чтения:
30.05-31.05.91

  С.М.Брайович. За какой социализм боролся Г.В.Плеханов?

Остальные доклады:

  Акопьянц А. С. Советская историография о роли Г. В. Плеханова в разработке программы РСДРП; Балуев Б. П. К вопросу о полемике между "легальными марксистами" и либеральными народниками и ее итогах; Бережанский А. С. К. Маркс, Ф. Энгельс и Г. Плеханов о социалистической перспективе русской крестьянской общины; Богданова Т. А. Эволюция взглядов В. И. Засулич на русскую революцию; Волк С. С. О плехановской критике "легального марксизма"; Курбатова И. Н. Переговоры 1892 г. между СДПГ и российскими революционерами; Любин В. П. Плеханов и левые интеллектуалы Италии на рубеже XIX-XX веков: (по материалам Архива Дома Плеханова); Малинин В. А. Революционное народничество и становление российской социал-демократии; Пантин И. К. Г. В. Плеханов и К. Маркс: генезис различий в понимании России; Приймак Н. И. Переговоры В. И. Ленина и А. Н. Потресова c группой "Освобождение труда" в августе 1900 г.; Севалкин Д. М. Проблемы научной обработки рукописей работ Г. В. Плеханова и подготовительных материалов к ним; Скрипилев Е. А. Правовые воззрения Г. В. Плеханова; Стейла Д. Эволюция теории познания Г. В. Плеханова в дискуссии о ревизионизме; Федоровский Н. Г. Социализм. К вопросу о его содержании и времени возникновения; Цапиева О. К. Г. В. Плеханов об основах возникновения социализма в России; Чернобаев А. А. М. Н. Покровский о становлении российской социал-демократии.

Источник: II Плехановские чтения: 30.05-31.05.91: Тез. докл. / Науч. ред. Т. И. Филимонова.- Л., 1991.- 80 с.- 100 экз.

  Это интересно. На III Плехановских чтениях, проходивших с 30 по 31 мая 1993 года С.M.Брайович выступил с докладом "Г.В.Плеханов и Русская географическая школа". Смотрите: "III Плехановские чтения: 30-31 мая 1993 г.: Тез. докл." под науч. ред. Т. И. Филимонова. СПб., 1993, 106 с., 100 экз.

Для справки:

  Станов Брайович родился в 1922 году в селе Косич (Даниловград) в Черногории. В 1941 году учился в Белградском университете. С 18 лет участвовал в борьбе за освобождение Югославии от фашизма, принял участие в организации восстания 13 июля в Черногории. Во время войны Брайович был солдатом, политкомиссар 21-й сербской ударной дивизии. Начальник отдела Главного политического управления Югославской народной армии. В 1950 году подвергся репрессиям (вероятно, открытое несогласие с антисталинской политикой Б.Тито). Семь лет в лагерях.

Информационный вампиризм ?

Сайт: polygamist.narod.ru.
Источник: газета "Пророчества и сенсации"
Жанр: беседа
Дата: 1997
Автор: Анатолий Юркин

  Снова буйствует информационный вампиризм на газетных полосах российских СМИ...

Hosted by uCoz